http://www.khanevarzesh.com//uploads/gallery/Picture/roben%20m.jpgرابطه جنسی فوتبالیست ها در جام جهانی موضوعی است که تیم های مختلف حاضر در جام برخوردهای مختلفی با آن داشته اند. جام جهانی تورنمنتی است که بیش از ۳۰ روز طول می کشد و رابطه جنسی بازیکنان یکی از دغدغه های مربیان تیم های حاضر در جام جهانی است. نوع برخورد مربیان هم با این موضوع متفاوت بوده، بعضی از مربیان بازیکنان خود را برای ارتباط جنسی آزاد گذاشته اند، بعضی از آنها بازیکنان خود را از رابطه جنسی منع کرده اند و جالب است که بعضی از مربیان برای این موضوع شرط ها و قوانینی وضع کرده اند.
“اسکولاری” مربی برزیل به بازیکنانش این اجازه را داده تا در روزهای استراحت که احتمالا روز بعد از بازی های این تیم است با همسران و نامزدهای خود رابطه داشته باشند اما این اجازه مشروط است و به آنها اکیدا توصیه کرده است روابط جنسی پر جنب و جوش و به زعم خودش اکروباتیک! نداشته باشند.
“دل بوسکه” و “یواخیم لو” مربیان اسپانیا و آلمان به بازیکنان خود فقط چند ساعت برای ایجاد ارتباط با همسرانشان اجازه صادر کردند اما بازیکنان این تیم ها در روز پیش از مسابقه می بایست از رابطه جنسی با همسرانشان خودداری کنند. از طرف دیگر مربیان تیم های آمریکا ،استرالیا ، ایتالیا ، انگلیس ، سوئیس ، هلند و اروگوئه بازیکنان خود را برای رابطه جنسی با همسران یا نامزدهایشان کاملا آزاد گذاشته اند.
در این بین مربیانی هم بوده اند که شروط عجیبی برای بازیکنانشان وضع کرده اند. “استفن کشی” مربی تیم نیجریه تنها به بازیکنان متاهل خود اجازه ایجاد ارتباط با همسرانشان را داده و بازیکنان مجردی که نامزدهایشان را همراه خود به برزیل برده اند اجازه رابطه جنسی را ندارند، که احتمالا این تصمیم به علت عادت فیزیکی بازیکنان بوده است. شرط “ویلموتس” مربی بلژیک از این هم عجیب تر است. بازیکنان تیم بلژیک تنها در صورتی اجازه آوردن همسران خود به برزیل را دارند که بتوانند به مرحله نیمه نهایی صعود کنند!
“پینتو” مربی کاستاریکا به بازیکنانش وعده داده بود که در صورت صعود به یک هشتم نهایی می توانند همسرانشان را به برزیل دعوت کنند که بعد از صعود این تیم به مرحله یک هشتم نهایی به قولش وفا کرد و این اجازه را صادر کرد. اما مربی تیم مکزیک نظر دیگری دارد و در اظهار نظری جالب عنوان کرده است که هیچکس به خاطر ۴۰ روز نداشتن رابطه جنسی نمی میرد! البته مربیان بوسنی، روسیه و شیلی هم همین عقیده را داشتند و بازیکنان خود را از انجام رابطه با همسرانشان منع کردند.